synergia

synergia

środa, 15 lipca 2015

Praca serca, droga życia - COACHING




Rozwój istotny był dla mnie od zawsze. Na wszystkich poziomach.

Kilka lat wstecz wyśniłam sen – o miejscu dla kobiet, miejscu, w którym chce się być i miejscu, które indukuje rozwój. Na różnych płaszczyznach.

Wtedy byłam jedynie Panią doktor od bakterii i budowa centrum rozwoju osobistego dla kobiet, była bardziej odległa, niż najbardziej odległa galaktyka.
A jednak – z jakichś powodów ten przedziwny sen zapamiętałam.

Jak to bywa – w trakcie swojej drogi, doszłam do takiego punktu, gdy poczułam, że chcę zmiany. Chcę więcej. Spójnie z tym, kim jestem. Chcę zaryzykować. Chcę zmienić swoją drogę. Najpierw jednak – chcę ją znaleźć.
Zapisałam się na Praktyczną Psychologię Społeczną, na SWPS w Warszawie, by przeżyć zawód i rozczarowanie, że to… nie to… I by potem, już bez oczekiwań, a za to z otwartością i ciekawością – studiować, uczyć się, poznawać. I wówczas ten dwudniowy zjazd z Magdaleną Kulicką i zajęcia a propos coachingu. Bum – wszystkie komórki mojego ciała stanęły na baczność. Całą sobą poczułam, że coś w tym baaardzo było. Coś bardzo mojego.
Potem pojechałam pomieszkać do Hiszpanii, pracować naukowo, z nadzieją, że odnowię swą miłość do bakterii i chęć pozostania w nauce. I… stamtąd po prostu wsiadłam w samolot i poleciałam do Londynu, by rozpocząć najbardziej fascynującą przygodę/drogę w moim życiu. Rozpoczęłam studia coachingu (CTI, Londyn, UK). Niebywałych kilka miesięcy. Czemu Londyn? I czemu CTI? Zawsze uważałam, że jak uczyć się – to u najlepszych.

Ten londyński czas – to absolutne trzęsienie ziemi i przestawianie zwrotnicy we mnie i moim życiu. Pamiętam jeden z ostatnich zjazdów, gdy całą sobą poczułam, że oto znalazłam SWÓJ DOM. Znalazłam swoją drogę! Drogę, która wykorzystuje moje naturalne talenty, umiejętności, jest spójna z moimi wartościami, potrzebami i tym, co sprawia, że czuję niebywałą frajdę. Drogę, która daje niekończący się rozwój i cudowny, głęboki kontakt z człowiekiem. Znalazłam swoje miejsce na ziemi!

Od tamtej pory – wędruję nieprzerwanie…

Uczę się. Rozwijam. Tworzę własne metody. Własne programy. Łączę to, co w swoim życiu dotychczasowym najpiękniejszego i najbardziej wartościowego nazbierałam. I … dzielę się tym. Dzielę się tym, co wiem, że działa.

Mój Coaching jest synergią wiedzy i umiejętności, jakie zdobyłam podczas studiów, pracy zawodowej i licznych godzin praktyk oraz wszystkich wcześniej zdobytych życiowych doświadczeń i bieżącego uczenia się.

Fuzja umiejętności, wiążących się z postawą naukowca, coacha, tancerki i malarki jest źródłem bogatych narzędzi
i zasobów, a wiedza i umiejętności zdobyte w tych obszarach dają mi unikatową perspektywę.

SYNERGIA

I w to właśnie wierzę – jesteśmy synergią ciała, umysłu i psychiki i by żyć w pełni, każdy z naszych aspektów potrzebuje wzrastać. Człowiek nie jest jedynie „gadającą głową”, ale całością
i otwarcie własnego potencjału – wymaga pełni i holistycznego podejścia.

Moją misją jest

BUDZIĆ ŻYCIE

Skoro już jestem na świecie – chcę wykorzystać dany mi czas na 100 %.
Spójnie ze sobą. W radości. W miłości. Z rozmachem. Z odwagą. W pełni.
Wiem, że tak można, bo tak żyję.
I do tego ośmielam tych, z którymi pracuję i którym, w ich drodze towarzyszę.

Wszechświat mi sprzyja.
Spotykam mądrych ludzi. Niezwykłych nauczycieli (jak Kasia Miller, Maciek Bennewicz i Małgosia Żukowska).
Dostaję możliwości, z których odważam się korzystać.
Stwarzam swoje życie takim, jakie chcę, by było.
Ośmielam do tego ludzi.

I …, jak zawsze, … działam proaktywnie i … zbliżam się do realizacji mojego snu :-)



Faktologia:


Studia i kursy z dziedziny psychologii i coachingu:
·        Studia podyplomowe: Praktyczna Psychologia Społeczna, SWPS, Warszawa (10. 2012 - 06. 2013)

·        kurs w The Coaches Training Institute - szkoła akredytowana przez International Coach Federation, Londyn, Wielka Brytania, (05.2013 – 09.2013)
              Uzyskany tytuł: Co-Active Coach®

·        certyfikacja w ramach miedzynarodowej szkoły The Coaches Training Institute, (szkoła akredytowana przez International Coach Federation (10.2013 – 07.2014)
     Uzyskany tytuł CPCC (Certified Professional Co-Active Coach)

·        kurs ART COACHINGU – w Norman Benett Academy, prowadzony przez Macieja Bennewicza, Warszawa, Warszawa, 2014

·         Hipnoza, czyli język transu w  Coachingu  – w Norman Benett Academy, prowadzony przez Macieja Bennewicza, Warszawa, 2014

·        kurs “Prosperuj jako coach” – biznes w ujęciu coachingowym (10.2014 – 03.2015)


·        Coaching systemowy – 2015 – 2016 (Poznań)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz